27 de nov. de 2010

Zelda songs flauta

zelda music the elegy of emptiness
sol la sol re sol do la

the song of healing
la sol re la sol re

the nocturne of shadows
la sol sol mi la sol

the bolero of fire
re mi re mi sol re sol re

saria’s song
re sol la re sol la

minuet of forest
do la do la mi fa mi

prelude of light
do la do la sol do

zelda’s lullaby
la do sol la do sol

epona’s song
do la sol do la sol do la sol la sol

song of time
la re fa la re fa la do si sol fa sol la re do mi re

goron lullaby
re la si re la si la re

oath to order
la fa re fa la re

sonata of awakening
re si re si re la re

song of soaring
fa si re fa si re

song of storms
re fa re re fa re

lost woods
fa la si fa la si fa la si do mi si do si sol mi

1 comentários:

Anônimo disse...

qual é a musica que faz quando vc abre uma passagem secreta, ou alguma coisa assim?